گفتگو با امام زمان (عج)

^︵^ عشق مجازی ^︵^

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ^︵^ عشق مجازی ^︵^ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

تصاویر پس زمینه ولادت امام زمان(عج)

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
السلام علیک یا حجت الله فی ارضه
سلام عرض میکنم خدمتتان آقا جان
از رویتان خجالت میکشم که بخواهم خودم را غلام شما خطاب کنم.آخر یک غلام خوب همیشه سعی میکند برای اربابش بهترین باشد و هر چه که اربابش اراده کند انجام بدهد اما من .....
هر چه با خودم فکر کردم که به یاد بیاورم که برای شما چه کردم و آیا به وظایفی که در زمان غیبت بر گردنم گذاشته شده عمل کردم هیچ چیز خاصی به یادم نمی آید....شاید خواندن ندبه ای خواب آلود یا دعای فرجی بدون رنگ و بوی یک منتظر واقعی یا.......
وای بر من،وای بر من،وای برمن.......
احساس میکنم بد جوری قلبم غبار گناه و آلودگی گرفته و راه نجات خودم را نیم نگاهی از جانب شما میدانم...
آقا جان امشب بیایید و لطفی در حق من بکنید...شاید خواسته خیلی بزرگی باشد اما لطف و کرم شما مرا اینگونه پر توقع کرده..
پس عزیز دل زهرا(س) در این آشفته بازار خود باختگی و شک و تردید ها،بیا و مرا به خویشتن خویش باز گردان...
بیا و کمکم کن تا ظهور کنم و کاری برای ظهور شیعیانت کنم ...
دیگر بس است هر چه خفتم و نفهمیدم و بی خیال از پس کوچه های غیبتت گذشتم...
دیگر بس است این همه بی غیرتی...
آقا جان کمکم کن تا منتظرت باشم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 تير 1391برچسب:,

] [ 13:41 ] [ حبیب ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه