امام زمان (عج) رو دوست داری؟

^︵^ عشق مجازی ^︵^

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ^︵^ عشق مجازی ^︵^ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه.

 

آجرکم الله یا صاحب الزمان




نظرات شما عزیزان:

یا حسین
ساعت21:21---25 اسفند 1391
باسلام
منور بفرمایید و مورد عنایت نظرات خویش
تشکر
www.mobin-nahavandi.ir


احسان
ساعت12:46---18 بهمن 1391
سلام برشماای همسنگربصییر...
با اتفاقات رخ داده در کارزار استیضاح وزیر کار، شک ها به یقین بدل شد که آقایمان غریب است!
غریب از این جهت که حتی رؤسای قوا هم فرامین حضرتش را روی زمین می گذارند و عمل بدان را نه برای خود، بلکه تنها برای دیگران جایز می دانند!
ولی با این حال اگربصیرت خواص هم به ته دیگ رسیده باشدمهم نیست!!!!!!
مهم امت حزب الله است که همیشه ثابت کرده است که تاپای جان وفاداربه ارمان امام(ره)وشما رهبرمعظم بوده
این رویا رابه کابوس تبدیل می کنیم که دشمنان داخل وخارج احساس کنن شما تنهایید.......
منتظرنظرات ودرودل شمادرمورد پست امان از دل رهبر هستم


سیده اولاد پیغمبر
ساعت7:56---18 بهمن 1391
چگونه ممكن است دعاي ندبه به يكي از امامان معصوم منسوب باشد كه همه عاقل و كامل بودند ولي يكي از آنان خطاب به نواده‎اش (امام زمان«ع») كه هنوز به دنيا نيامده بگويد تو كجائي؟

سلام با ین عنوان به روزم و منتظر حضورتان


سیده اولاد پیغمبر
ساعت7:55---18 بهمن 1391
چگونه ممكن است دعاي ندبه به يكي از امامان معصوم منسوب باشد كه همه عاقل و كامل بودند ولي يكي از آنان خطاب به نواده‎اش (امام زمان«ع») كه هنوز به دنيا نيامده بگويد تو كجائي؟
سلام با ین عنوان به روزم و منتظر حضورتان


زهره
ساعت14:16---17 بهمن 1391
جالب بود

دنیای نیاز به نماز | World Prayer .IR
ساعت19:54---12 بهمن 1391
سلام ارزشی نویس، خوب هستین؟!
وبلاگـ زیبایی داریـد ...

برای شرکت در دایرکتوری ارزشی نویسان نگین نرگس و تبادل لینک با 5 پایگاه مذهبی پر مخاطب، پنج پـایگاه ذیل را لینک بفرماییـد:

1. دنیـای نیـاز بـه نمــاز
http://worldprayer.ir

2. هشتمیـن خــورشیـد ولایت
http://www.8sun.ir

3. پایـگاه جـامع المهدی (عج)
http://almahdi-aj.ir

4. یـک قـلمـــ آزادی
http://1gha.worldprayer.ir

5. ☫دایـرکــتوری نگیــن نـرگــس☫
http://directory.worldprayer.ir

و پـس از آن از طریـق نظرات پنـج پـایگاه اعلام کـنید که لینک کرده اید، تا وبلاگ شما هم لینک و در دایرکـتوری، ثبت شود ... .
برای اینکـه لینک وبلاگـ تان در ستـون ویـژه ی دایرکـتوری قرار گیـرد، بـاید گوشه نمای فلش یـا لوگوی آن را در وبلاگـ تان درج کـنید؛

برای دریافت کد به آدرس روبه رو بروید: http://worldprayer.ir/page/directory/

بــاتـــــشکــر
الـتماس دعا


ثامن تم
ساعت12:54---10 بهمن 1391
سلام به شما دوست عزیز و خوبم.ممنون بابت لینک کردن ما.شما هم با افتخار در صفحه لینک دوستان ویژه/دایرکتوری 12گانه لینک شدید.

راستی در مورد همین مطلب خدمتتون عرض کنم که خیلی خوب میشد اگه منبع رو هم میزدید ؛ چون امام زمان (عج) هم بیشتر خوشش میاد.
این مطلب از بنده نبود ولی منم منبعشو زدم.شما هم اگه بزنید خیلی خوب میشه.
موفق باشید ؛ یاعلی


گیتی
ساعت14:59---7 بهمن 1391
سلام حبیب خیلی واسم جالب بود یک اقا راجب چادر بنویسه موفق باشید

mahdi
ساعت14:21---7 بهمن 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 بهمن 1387برچسب:,

] [ 15:46 ] [ حبیب ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه